Powered By Blogger

Friday, April 23, 2010

:: new baby boy ::

aku & orgy ada new baby boy...actually orgy punye..hahahaha....
tapi aku tumpang sekaki payung je....nak tunggu aku ade baby boy, terpaksa la kerja keras sikit...hahaha...nak tengok bab
y boy tu? =)


eh, ape aku buat ni?hahaha...ding dong! hahaha..saje je nak amik gambar dengan rambut baru..hahahaha.


taraaaaa....ni lah baby boy tu....comel? hahaha


disebabkan budak ni tak nak nombor flat baby boy ni lurus je, terpaksalah aku teman die g kedai aksesori kereta tadi...die nak buat nombor flat baby boy ni two layer...haish! tak pe la...janji die belanja tea time aku! hahaha...



hah, nombor flat macam ni lah yang die nak...hahaha....so, kepada warga kota metropolitan bintulu yang nak buat nombor flat macam orgy ni, pergi je kat V-12.. =)



*kepada tauke V-12 : ''Uncle sungguh ramah oooo...hehe...nanti kite orang datang lagi''

No comments:

Post a Comment