Powered By Blogger

Sunday, September 25, 2011

:: dulu & sekarang ::

manicure ~ done!
panicure ~ done!
misai + janggut ~ done!
bilik ~ done!
dobi ~ done!
mandi ~ tak done lagi! HªHªHª

Malas lak aku nak melangkah ke shower room. Seperti biasa, hari ahad adalah hari untuk diri sendiri. Semua keja dah siap kecuali mandi & rph. RPH??? Yang ni memang aku sangat malas! HªHªHª

Sambil aku bermalasan atas katil, aku belek-belek balik gamba dalam phone aku ni. Ahaks! Aku terjumpa gambar si ijan tengah main iphone. Mak ai! Kecik-kecik dah main iphone. Pakcik dia ni pun tak de iphone. Mewah budak-budak sekarang kan??

kalau dulu, aku main kereta mainan, lori mainan, robot..pastu main teng teng, main penjahat & polis, main baling selipar... Macam-macam lagi la.. Tapi sekarang, budak-budak semakin advance! Main psp, playstation, xbox, game di internet, facebook, ym, skype, twitter..

Amboi! Zaman pakcik dulu, mana de binatang internet ni... HªHªHª aku dulu tau chatting pun masa form 3... Gara-gara nak contact seorang aweks ni.. Hehehe... Ye la..zaman dah berubah, kan? Nak buat macam mana.. Jom lah bermuka buku...

p/s : a walk to remember (tak abis lagi novel ni aku baca. HªHªHª )

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment