Powered By Blogger

Friday, September 30, 2011

:: kelaparan ::

Urghhhhhhh...
Aku tersangatlah kebulur time ni...
Sehari suntuk tak makan...
Semenjak jadi tukang kebun ni, busy je memanjang... Busy buat taik mata... HªHªHª

Aku rasa aku nak makan semua makanan dalam gambar-gambar ni... Ada nasi arab, nasi kandar, burger & roti itali...
Nikmatnya kalau dapat semua benda tu sekarang!!!

Nasi arab tu memang sedap especially ayam tu... Restoran nasi arab ni kat tepi jalan on the way nak ke senawang... Memang berbaloi kalau makan kat sini... Mana taknya, nasi dia sumpah banyak giler...

Nasi kandar tu pulak dari restoran hakim shah alam. Nasi kandar ni memang superb! Ayam goreng tu, mak ai, dapat mengalahkan ayam kfc. Masa dok shah alam dulu, aku boleh makan nasi ni everyday tanpa boring. HªHªHª

Burger besar tu pulak aku makan kat mid valley.. Aku pun dah lupa nama restoran tu.. Korang cari kat area starbucks, on the way nak ke the gardens tu..

Dan roti itali tu aku makan kat bintulu. HªHªHª jangan main-main, kat bintulu pun ada banyak restoran makanan luar. Nama roti itali ni aku dah lupa sebab berbelit-belit lidah aku nak menyebutnya. Rasa roti ni memang giler r! HªHªHª

Semua makanan ni aku bagi 5 bintang. Mungkin sebab aku tengah kebulur kot. HªHªHª

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment