Powered By Blogger

Saturday, December 31, 2011

:: penghujung tahun ::

"31 disember 2011"... - tarikh yang ditunggu-tunggu.
Ada yang tak sabar-sabar menunggu tarikh ni.

Bagi yang berpacaran, boleh la celebrate bersama-sama.
Bagi yang berkerja, boleh la bercuti untuk esok hari.
Bagi yang berkeluarga, boleh la spend masa untuk suami/isteri & anak-anak.
Bagi yang masih belajar, boleh la hangout dengan kawan-kawan & ketepikan semua buku.
Bagi kanak-kanak, boleh la bergembira melihat percikan bunga api.

Bagi aku, takde yang special untuk sambutan kali ni. Aku rasa aku nak stay dengan 2011. Aku tak sedia lagi untuk 2012. Tp hakikatnya, esok adalah tahun baru dan aku kena terima kenyataan ini.
Apa aku nak buat malam ni? One word : Nothing. (Ye, aku tau aku sangat membosankan)

Bagi korang yang nak celebrate tu, aku ucapkan selamat bergumbira. Enjoy your night, k.. Happy New Year..

p/s : save ur last kiss for me.

1 comment:

  1. Happy New Year Ruff! -ummy

    Jgn lupa follow blog ummy. ;D

    ReplyDelete