Monday, December 12, 2011

:: selesai sudah ::

Dan akhirnya, selesai misi aku di seremban. Setahun lebih berhempas pulas di sini. Macam-macam pengalaman aku rasa. Pahit, manis, masin, masam... Semua aku rasa...

Siapa nak tolong aku packing ni?? Pening aku tengok barang-barang ni semua. Had muatan kargo, 20 kilo je. "Nobita, boleh tak aku pinjam doraemon ko?" HªHªHª

Yang pasti, aku akan merindui bilik aku ni. Bilik ni la yang menjadi penyimpan mohor-mohor besar 1001 rahsia & kenangan aku.

p/s : siapa tolong, aku bagi baju aku nanti :p

3 comments:

  1. u study mana ni?
    so,now dah kerja la?

    ReplyDelete
  2. Dah abis..
    Kat seremban..
    Belom keja lagi..

    ReplyDelete
  3. Salam ziarah ..
    sy akan msuk ipg krm awal tahun dpn , tgk blog awk dpt tau skit2 pasal khidupan d sana .. hehe

    ReplyDelete