Powered By Blogger

Tuesday, November 30, 2010

:: congrats lagi ::

lama rasanya aku tak blogging....
mati akal rasanya...
aku agak busy dengan hidup aku sekarang...
24 jam rasa tak cukup je...tapi aku sendiri tak tahu apa yang aku busy...


minggu lepas, aku pergi konvo my bear ni...haha...dah besar gemuk dah bear aku kat gambar atas tu...at last, graduate jugak bear aku ni...clap clap! "susah payah aku besar kan kau, bear...nanti ko dah keja, jangan lupa kat aku tau, bear!! nanti ko jadi cam tanggang lak..tapi versi bear la...hahaha"

selain daripada bear aku berkonvokesyen, para junior aku pun turut sama berkonvo...sekalung tahniah buat kalian semua...seronok tak rasanya?? tu la yang aku rasa pada 25 mei yang lepas....rasa terlepas beban selama 17 tahun belajar....kepada basyar, ummy, randy, alikan, azhar, nik kecik, azrul dan semua para junior aku, tahniah tau!!! dah dapat keja bagus nanti, belanja la aku... belanja shopping tau! zara, topman, marc jacob & bla bla bla...

hey, best buddy! congrats tau....jangan curi bear aku lak!!
blanja aku shopping nanti ek!




to randy!!! jangan semakin bulat selepas konvo ek.....hahaha... nanti jumpa ko kat kuching!!!

to ummy, congrats gak!!! dah dah la ber'bbm' tu...hahaha...keja keja!


dan inilah antara barisan pelakon tambahan untuk konvokesyen uitm ke 73...(rosdi, nancy, shukri, azim)... kepada azrul, azhar, alikan dan nik kecik, tahniah & selamat maju jaya k!! tak sempat nak bergambar dengan korang hari tu... tapi tak pe...aku rindu sangat kat korang semua!! 4 bulan tak jumpa rasa macam 4 tahun je!!! kepada yam & yap, rugi korang dua tak jumpa aku!!!!

TAHNIAH TEMAN-TEMAN.
clap clap


p/s :: teringat masa zaman study masa tengok clip-clip sebelum konvokesyen start...sedar tak sedar, meleleh pulak air mata ni..sob sob sob

3 comments: