Powered By Blogger

Sunday, December 5, 2010

:: badan sihat ::


morning!!! hehe..monday blues lak pagi-pagi isnin macam ni...
aku dengan tabahnya menuju ke toilet sambil memotivasikan diri aku...
apa motivasi aku?? hahaha..adalahhhhh...hahaha

adeih...hujan lak turun dengan gemilangnya hari ni...sungguh sedap sekiranya kalau aku balik ke rumah dan terus memeluk mimpi...hahaha...



hahaha...korang tengok la tempat duduk aku ni...dah macam stor dah..hahaha...aku tak tahu nak buat apa dah ni...amik gambar sendiri je la...hahaha...tak kan nak ambik gambar kotak tu kan? haha...

ni aku nak habaq mai, la ni, aku dah start balik jogging...haha...selama 4 bulan aku kat bintulu ni, aku telah menternak badan aku sehingga naik 6 kg...mula la aku menggelabah..baru nak sibuk jogging...hahaha...tu la, makan tak ingat dunia...hahaha...selepas diet aku bersama kuno tak menjadi, kami pun terus beralih arah dan mula jogging balik....hahahaha...

teringat aku masa kat uitm dulu...masa sem 1, aku duduk kat kolej perindu...kolej tu dekat sangat dengan stadium....so, selalu jugak la aku jogging kat stadium uitm tu...asal jiwa kacau je, aku pergilah berlari kat stadium tu...hehe...

ok what kalau jogging...korang try la...ringan je rasa badan...daripada korang duduk online berfacebook, bertwitter, jom lah kita pergi jogging ramai-ramai...boleh sehatkan badan... boleh gak isi masa lapang petang-petang...
bagi sesiapa yang ada kat bintulu ni, petang nanti aku jumpa korang kat stadium bintulu ek! hahaha.... jommmmmmm.....









inilah antara krew-krew yang terbabit dalam aktiviti sehat walafiat ni..hahaha...
clap clap!!

p/s :: lepas jogging, kita sampung online balik :)

No comments:

Post a Comment