Powered By Blogger

Sunday, May 15, 2011

:: teacher's day ::

(poster ini hanya terdapat dalam blog aku..hahaha....)


hari ni 15 mei...
esok pulak 16 mei...
jadi, aku nak ucap
SELAMAT HARI GURU
kepada :
1. guru kelas aku dari darjah 1 sehingga aku tingkatan 6
2. guru bm aku dari darjah 1 sehingga aku tingkatan 6
3. guru bi aku dari darjah 1 sehingga aku tingkatan 5
4. guru matematik aku dari darjah 1 sehingga aku tingkatan 5
5. guru sains aku dari darjah 4 sehingga aku tingkatan 3
6. guru muzik aku dari darjah 1 sehingga aku darjah 6
7 guru kemahiran hidup aku dari darjah 4 sehingga aku tingkatan 3
8. guru kajian tempatan aku dari darjah 4 sehingga darjah 6
9. ustaz ustazah aku dari darjah 1 sehingga aku tingkatan 5
10. guru biologi aku dari tingkatan 4 sehingga tingkatan 5
11. guru kimia aku dari tingkatan 4 sehingga tingkatan 5
12. guru fizik aku dari tingkatan 4 sehingga tingkatan 5
13. guru add math aku dari tingkatan 4 sehingga tingkatan 5
14. guru pengajian am aku tingkatan 6
15. guru muet aku tingkatan 6
16. guru prinsip akaun aku tingkatan 6
17. guru ekonomi aku tingkatan 6
18. guru-guru tuisyen aku
19. pensyarah-pensyarah ilmu bahasa melayu dari akademi pengajian bahasa UiTM
20. pensyarah-pensyarah ilmu pengajian perniagaan dari fakulti perniagaan UiTM
21. pensyarah-pensyarah institut pendidikan guru kampus Raja Melewar
22. warga pendidik di seluruh dunia
23. kawan-kawan aku yang bergelar guru 
24. bekas rakan sekerja di SMK Bintulu
25. bekas budak-budak rumah aku di seremban
26. sepupu sepapat aku yang bergelar guru
27. guru pembimbing praktikum di SK Kuala Kelawang
28. guru-guru di SK Kuala Kelawang
29. budak-budak rumah aku sekarang
30. guru-guru SJKC Yong Kwong
31. bekas rakan sekelas pengajian bahasa melayu IPG Raja Melewar
31. si dia... ehem ehem...
Dan
32. aku sendiri. hahahahahahahahahaha.....

TERIMA KASIH, CIKGU!!!

(kenapa aku kat depan kelas?)


p/s : belajar, belajar dan terus belajar.

3 comments: