Monday, July 18, 2011

:: pra-raya ::

HªHªHª puasa pun belum lagi tapi aku dengan budak-budak rumah aku (jackie & irwan) dah buat pra-raya kat rumah ni.
Al-kisahnya, ketika sedang bersiar-siar di pasar malam tadi, kita orang pun lalu sebuah gerai jual lemang & rendang. Lantas membeli juadah tersebut. Kami pun beralih arah ke gerai satay pulak dan berjaya membeli satay tersebut. HªHªHª

Maka, dengan ini, makan malam kami pada malam ini telah mencapai tema juadah hari raya! HªHªHª sambil makan tu, kami menghidangkan lagu raya untuk halwa telinga kami. Kepada jiran tetangga, diminta untuk bersabar ye. HªHªHª

(Sebenarnya, nak makan malam je.hehe)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

  1. Wow sedan sedap sedap.. Mau mau mau... Bak sikit ruff

    ReplyDelete
  2. Jemput2..ni mini open house.HªHªHª

    ReplyDelete
  3. Xde xde..kalau nk, dtg sini

    ReplyDelete