Powered By Blogger

Tuesday, June 1, 2010

:: yay!!! ::


yay!!!! im graduate!! officially!!! woot woot!!!! 25 mei 2010 menjadi tarikh keramat and hari yang paling manis dalam hidup aku..hahaha...selepas berhempas pulas selama 3 tahun belajar, at last aku dah tamatkan fasa pertama dalam hidup aku!!!! im so proud to be rafiza abd rahman! bravo ruff!!!



ni lah jubah yang para graduan UiTM akan pakai masa convocation!!! sape yang dapat jubah aku nanti, sila basuh dulu ek..hahaha..aku x sempat nak basuh..hahahahaha



thanks to my family sebab sudi datang. 'this' is for both of u, mum & dad..!!!


berkat doa my mum, inilah rafiza abd rahman sekarang..i love u, mak!!!


aku memang tinggi ok! hahaha...

thanks gak to alikan, randy and kecik sebab sudi datang memeriahkan suasana konvokesyen kite orang kali ni. InsyaAllah, kite orang akan datang masa korang konvo pulak nanti...masa korang akan sampai gak nanti!!!!

sempat gak bergambar dengan Dr. Norizah..one of my lovely lecturer...


kalau bergambar, bagi je kat aku & yam ni...hahaha.pantang tengok camera....*sape lak mamat kat belakang dalam picture kite org ni?haha*

kali ni, basyar lak yang jadi photographer yang bertugas...thanks syah!!! semua picture, cantik-cantik belaka!!! hahaha..*clap clap* nanti masa ko konvo, aku lak amik picture ko k... =)

at last, aku berjaya jugak menamatkan fasa pertama dalam hidup aku...inilah hari yang paling menggembirakan dalam hidup aku...dari kecik lagi aku selalu berangan nak pakai jubah konvokesyen dan buat my parents tersenyum gembira masa my convocation...25 mei 2010 menjadi saksi kepada semua impian aku ni...aku gembira sangat-sangat!!!!!!
ini semua berkat doa mak, bapak, para pensyarah dan kawan-kawan sekalian...terima kasih sangat-sangat!!! to my mum, insyaAllah, ur dream will come true!!


*p/s : nak tengok picture yang lain, check it out kat facebook aku..

No comments:

Post a Comment