Powered By Blogger

Monday, September 17, 2012

Raya 2012

Dah nama pun raya, memang tak sah la kan kalau aku tak bergambar. Sorry la terlambat pulak nak update kat blog.

So, tahun ni, macam biasa family aku memang berwarna-warni. Kita orang tak pernah 1 tema kecuali masa salah seorang daripada adik beradik akan berkahwin. Hahaha...

Tahun ni, aku amik warna erm erm erm, aku pun tak tau nak gtau kaler apa ni. Nak kata biru muda, boleh jugak. Nak kata kelabu, boleh jugak. Hahaha... Supaya aku tak akan sama kaler dengan siapa-siapa kat Malaysia mahupun dunia. Boley? Hahahaha

Jubah lak, terang-terang la warna hitam. Kalau korang tak kenal warna, baik korang gi conteng muka dengan arang, ibarat pepatah menconteng arang ke muka sendiri. Hahaha Ok, melalut!

p/s : tak sama tak pe, janji sama dengan ehem. Bahahahaha

2 comments: