Monday, September 10, 2012

Selamat Hari Raya!

Ye, aku tau beberapa hari lagi bulan syawal dah nak abis.
Ye, aku tau aku lambat wish raya.
Ye, aku tau kuih raya korang serta aku pun dah abis.
Ye, aku tau korang kecik hati kat aku.
Tapi apa yang aku tak tau, salah silap aku kat korang semua :p

Sempena bulan baik, hari baik ni, aku rasa masih sempat lagi untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya kepada anda semua.
Korang pun sempat lagi nak bagi aku duit raya. Hehehe...

"Andai kata pernah tersilap kata, terkasar bahasa, terkhilaf perbuatan, sy memohon ampun, menyusun sepuluh jari tanda kemaafan antara kita."

Gituh!

Ok, seperti tahun sebelum-sebelum ni, apakah isu raya untuk tahun ini? Jeng jeng jeng...

Aku update kemudian ye, sayang.

p/s : "Cecah biskut dengan cola, Selamat Hari Raya la!" #PantunRayaAlaRetis
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment