Powered By Blogger

Monday, September 10, 2012

Salam Ya Habibi

Ariba!
Hehe... Mak ai.. Berhabuk, bersawang blog aku ni. Sorry ye semua. Tahun ni aku busy sangat...
Busy dengan kerja.
Busy dengan jiwa.
Busy dengan duit.
Busy dengan diri.
Tapi bukan busy body. Body tetap umph! Bahahahaha...

Jam baru je pukul 7.45 pagi. Tp aku dah mati akal dah ni. Kelas pulak start pukul 11.20 nanti. Kepada yang mempunyai bbm, whatsapp, twitter serta fb aku, sekarang la masa anda semua untuk spend time together dengan I. :p hehehehe

By the way, hari ni UPSR akan bermula. Aku nak wish Selamat Menduduki UPSR kepada anak-anak aku (SJKC YONG KWONG & SK KUALA KLAWANG) serta kepada anak-anak orang lain dan juga kepada cikgu-cikgu upsr.

Aku tengok cikgu-cikgi yang gabra lebih. Anak-anak pulak selamber dek je. Well, kids nowadays...

So, all the best, kids! Jawab elok-elok la ye.
Ingat la muka mak ayah masa duduk kat meja tu. Nak ingat muka saya pun boleyyyy...

p/s : "Senang nak Lulus tp susah nak Gagal."
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment: