Powered By Blogger

Thursday, May 6, 2010

:: picnic & photoshoot ::


ahad lepas, aku & the gengs gi picnic kat Similajau sempena nak celebrate birthday orgy and hari pekerja..aku memang la tak berkerja tapi saje nak celebrate hari pekerja ni...woot woootttt....hahaha..seronok banget! dah alang-alang kat pantai tu, kite orang buat la photoshoot sekali..seperti biasa, photographer yang bertugas adalah bone..hahaha..ni lah gambar-gambar yang sempat kami shoot...enjoy!!!


*teka, siapakah empunya gambar ni?hehe*
walau pun ni hanya sekadar picnic biasa, punyalah susah kite orang nak plan picnic ni...hahaha...mane tak nya, hari ni jugaklah awg, bone, orgy & licu berkejar dari Miri untuk balik ke Bintulu...nak dijadikan cerita, pukul 4.30 petang barulah kite orang semua bergerak ke Similajau tu..haish...kek birthday pun last minute aku & lan pergi beli..hahaha..thanks to lan sebab sponsor birthday cake...hehehe...




inilah wajah-wajah kite orang yang nak sangat ber'picnic' tu..hahaha...agak sexy tapi masih lagi di bawah kawalan..hahaha...pergi picnic memanglah sexy...kalau tak nak sexy, baik pergi library...hahahaha..serius doe, picnic kali ni memang seronok giler! terlupa sebentar problem yang ada.. =)



ni lah birthday boy..happy birthday, orgy! hahaha..sorrylah sebab gambar birthday cake tu tak nampak sangat...hehe..nasib baiklah takde telur dan tepung time ni..kalau tak, for sure aku dah baling tepung & telur kat ko, g...hahahaha...sempat jugak tahun ni aku celebrate birthday orgy...kalau before ni, 3 tahun berturut-turut, aku wish birthday budak ni thru phone je..hehehe..kira ok la tu kan? daripada aku langsung tak wish...hahaha...so, untuk my birthday nanti, aku nak orgy ni pulak buat picnic untuk aku..hahaha...
HAPPY BIRTHDAY!!!


kalau pasal bergambar, minah ni lah yang nombor 1..hahaha..asyik muka die je..

lan, thanks for the cake!!! sponsor birthday cake untuk aku gak nanti..hahaha...


thanks kepada semua yang terlibat masa picnic ni (licu, lan, bone, awang, sha & lyn)
to orgy, aku harap ko suka celebration ni...kalau ko x suka pun, aku peduli apa..hahaha...janji aku yang seronok...last but not least, 'socialite just wanna have fun"

p/s : seronok bila kita dapat buat kawan-kawan kita gembira =)


2 comments: