Powered By Blogger

Thursday, May 6, 2010

:: under the mountain ::

minggu lepas, aku dengan si nancy ni ade interview kat Miri...pasal interview tu, aku malas nak citer kat korang..hahaha...interview ape, macam mane, dengan sape aku di'interview' tu, biarlah aku, family aku, close friend aku & nancy je tahu...hahaha...

lepas interview last week, aku & nancy sempat jugak pergi menonton wayang kat Parkson Miri tu... aku ni bukanlah kaki wayang sangat...tapi disebabkan aku ni letih sangat hari tu, aku pun terimalah tawaran si nancy ni, dengan harapan, bolehlah aku tido dalam hall tu..hahaha....serius, otak & badan aku letih giler sebab tak cukup tido malam before aku gi interview tu...lepas je tea time kat Big Apple, aku & nancy pergi la merayau kat Parkson....pusing punya pusing, tibalah kite orang kat area kaunter pembelian tiket wayang...Mula-mula, kite orang nak tengok Ironman 2 tapi lambat pulak nak start...cerita lain je ade...so, kite orang pun tengoklah cerita lain tu..nak tahu cerita ape???



ni lah ceritanya...Under The Mountain...mula-mula tu, aku tak tahu sangat macam mane ceritanya...hahaha...masuk je hall, aku terus je tido...hahahaha...nak tahu macam mane mula-mula ceritanya, korang tanyalah si nancy tu, k..hahaha...

so far, cerita ni best gak la..aku sempat gak lah tengok cerita ni...cerita ni mengisahkan beberapa makhluk asing a.k.a alien yang nak menakluk bumi kita ni...hanya pasangan kembar je yang dapat musnahkan alien ni...nak tahu dengan lebih lanjut cerita ni, korang carilah cerita ni kat kedai-kedai yang menjual dvd mahu pun vcd yang berdekatan dengan anda..hahaha....tapi serius, bagi aku cerita ni memang best gak la...
aku bagi 4 daripada 5 bintang untuk cerita ni...tahniah la untuk Under The Mountain...hahaha..bukan senang nak dapat bintang dari rafiza abd rahman ni..hahaha....




kat sini lah kite orang tengok wayang...ni kat luar Parkson tu..


korang tengoklah si nancy tu, lepas aku letih bawak die jalan-jalan kat dalam Parkson & teman die tengok wayang, die tinggalkan aku sorang-sorang kat belakang die...hampeh!
by the way, jangan lupa tengok cerita Under The Mountain tu, k.... =)




No comments:

Post a Comment