Powered By Blogger

Thursday, April 22, 2010

:: kebotakan ::

petang tadi, aku, orgy & lan planning nak g saloon....
aku memang nak chop chop my hair ni..tapi tak tahu nak buat style ape...semua style aku dah buat...mohawk, pendek, botak..semua dah buat....kira aku dilema jugak la petang tadi..hahaha....

lepas satu saloon, kite orang g saloon lain pulak..kira saloon marathon la hari ni...hahaha...bukan ape, kite orang nak cari saloon yang best & yang boleh cuci-cuci mata! hahaha...bersih je mata kite orang tadi! tak perlu nak guna eyemo tuh...hehehe.... aku memang jarang gunting rambut kat bintulu ni selepas study and stay kat Shah Alam...selalunya, rambut aku memang panjang time cuti sem...kalau gunting pun, aku selalu g saloon kawan aku, Eppy Saloon tapi die lak takde hari ni... selepas dari satu salon ke salon yang lain, akhirnya kite orang sampai ke T2H Saloon...enviroment saloon tu, BEST giler...teringat kat saloon Thomas & Guys kat Shah Alam tuh...




ni rupa aku sebelum dibotakkan...haha..sayang gak tengok rambut aku tadi..tapi nak buat macam mane, aku nak g interview next week...tak kan nak buat mohawk lak....nak gunting pendek, alang-alang menyeluk pekasam lak...hahaha..so, aku decide untuk botak je..,hair stylist tu mula-mula tak percaya masa aku cakap nak botakkan kepala aku ni...hahaha..die sayang tengok rambut aku kot...last-last, baru die setuju nak botakkan kepala aku ni...siap bagi aku jadi model die lagi kalau aku selalu botakkan kepala aku kat saloon T2H tu..hahahaha....


jeng jeng jeng....inilah rupa aku selepas dibotakkan...hahaha....

sejuk je rasa...hahahaha....
smart jugak la kan?(kena think positive)


ini pulak rambut orgy selepas dikemas kini oleh si hair stylist!
smart kan?


ini pulak rupa paras ketiga-tiga kite orang selepas make over (bahagian rambut je ok!).
wooott woottt woooootttt....hahaha...
hot??? boleh la, kan? hahaha
sepatutnya, lan pun turut sama menyertai aktiviti membotakkan rambut ni tapi die pulak mengkhianati perjanjian kite orang...hahahaha...


5 alasan kenapa aku botakkan kepala aku :
  • sebab aku nak pergi interview minggu depan.
  • sebab rambut aku masih ade dye..kang aku x lepas lak untuk interview
  • sebab rambut aku dah rosak sikit
  • sebab aku dah malas nak pakai topi, beanie & stylekan rambut aku ni
  • sebab aku confident membotakkan kepala aku..ini yang paling penting! hahaha

tu saje aktiviti aku hari ini..

terima kasih kepada T2H Saloon kerana sanggup melayan karenah kami hari ini!!

No comments:

Post a Comment