Powered By Blogger

Tuesday, April 20, 2010

:: siapa dan mengapa? part 1 ::

aku banyak members... yang kecik, yang besar, yang gila, semua ada! haha..cukup lengkap.. aku tak kesah dalam berkawan ni..janji korang best, aku kawan je.. kat bintulu ni (for sure kat sarawak) aku ade 4 orang members yang sehidup semati dengan aku! Sape mereka? Jeng jeng jeng....hahaha...


*orgy*

ni orgy atau nama saintifik die, __________. haha....
x leh nak publish. kang kena saman lak. ensem x? bu
kan die tp aku kat sebelah die tu la..hahaha...die mmg ensem pun. haha..aku & orgy satu sekolah dulu..
die tersangat la best & gila! kite ora
ng memang selalu bersama.
susah senang bersama...g holiday bersama, g lepak
bersama..pendek kata, mmg asyik bersama la..tu pendek yang kata...belom lagi panjang yang kata...hahaha....mandi je tak sama.. ape-ape je mengenai aku, korang tanyalah die...die CONFIRM tahu..

*lichoo*

ini lak licu atau nama saintifiknya farhah ting lie choo..nama je cina tapi die melayu.. die ni cute! Even die lebih tua dari aku & orgy tapi die ni macam dak kecik..kite org lak macam abang die.haha...aktiviti feveret kite orang lepak kat taman permainan area rumah kite orang (die tinggal kat area rumah aku je.hehe)...ke sana ke mari bersama aku & orgy..sekarang ni je die busy sikit...almaklumlah dah ade bf..haha..lain kali derus derang yer chooooo...


*kunot & lobo*

ni kawan aku dari form 6 lagi...kunot & lobo..hehe..kunot atau lebih dikenali sebagai katy perry ni suka kucing...die & orgy sekarang nak jodohkan kucing-kucing die org...haha..jangan lupa bagi anak kucing korang nanti kat aku lak...hehe...
lobo lak sekarang sedang berbakti dengan sekolah lama kite orang...hehe...GREAT! korang nak tahu tak, aku, kunot & lobo pernah g KFC time bulan puasa! hahaha..kite orang buat ape? lu pikir la sendiri....hahah
a
*lan, arep & wilmi*

lan ni merupakan cousin kepada si orgy tu...sama je gile macam orgy tapi die waras sikit je dari cousin die tu..hahaha...kerjanya menyakat si wilmi tu je kalau kite orang lepak beramai-ramai...hahaha...aku ni doktor love bagi die kalau die ade masalah rumah tangga dengan buah hati pengarang jantung die...hahaha...hurm, sebab tu la aku tengah pikir-pikir ni nak bukak satu klinik cinta kat Bintulu ni..hahaha..agak-agak nya laku ke tak, ek?hahahaha

aku & arep dah lama gak kawan tapi start close sejak last year...masa tu aku terserempak budak ni kat hartamas..aku ingat mamat mane..rupanya dak bintulu gak...hahaha...lepas tu, terserempak lagi dengan die ni kat KLIA..satu flight lagi...haish...punya la ramai orang kat KL tu tapi muka die ni je asyik aku jumpa..hahahaha...die masih kat KL sekarang ni...sebab die masih study..haha..die yang paling muda di kalangan kite orang...sebab itu la aku selalu buli budak kecik ni..hahahaha

wilmi ni pulak orang yang paling lucu dalam member-member aku kat Bintulu ni..aku sokong 100% kalau die masuk Raja Lawak tuh..hahahaha...dulu kite orang sama satu sekolah...tapi tak pernah nak bertegor...sekarang ni, die lah antara close friend aku....aku merupakan orang yang dapat buat die tenang kalau die ade problem...hahaha....

aku sayangkan 4 ekor kawan aku ni sangat-sangat..kalau die orang tak de, macam mane la aku nak hidup kat kota 'metropolitan' bintulu ni..hahaha...keempat-empat kite orang berkongsi 1 tempat feveret (x feveret sangat pun)...for sure, WAIVEEEEHHHHHH (waves actually.haha)


* to be continued *

No comments:

Post a Comment