Powered By Blogger

Tuesday, April 20, 2010

:: tinta tu bambam ::

aku ada kekasih...cinta aku tu tembam...aku selalu ciom pipi die..pipi die lembut! sedap sangat-sangat! rasa dunia ni, aku yang punye..hahaha...orang nye comel...sepadan la dengan aku ni..hahaha..aku sayang die sepenuh hati aku..korang nak tahu sape die? hehehe...



ni lah kekasih hati aku...comel x? hahaha..nama die mohd izaan! anak kakak aku...he is so damn cute! just like me, his uncle! umur baru je 6 bulan..tp dah ade gigi 2 batang...hahaha..pipi die sangat-sangat besar! aku selalu ciom pipi die tu..sekarang ni, selain menjadi penanam anggur, aku pun jadi babysitter x terlatih jugak...haha...mane la tahu, esok lusa aku lak jadi daddy, leh la prepare awal-awal...hahaha...izaan ni ade lesung pipit gak..tapi oleh sebab pipi die yang besar tu, lesung pipit die x nampak sangat....


*ruff junior..hehehe*



No comments:

Post a Comment