Powered By Blogger

Tuesday, April 20, 2010

salam to all readers


First time aku buat blog nih...haish...rasa excited lak.. by the way, just call me ruff. Time ni (1.12am) aku tak tahu nak buat ape..Tengah dengar mp3 & facebooking je la..24 jam facebooking (tak la 24 jam sangat sbb time aku tido, aku dreaming..takkan lah facebooking lak)..hahaha...so, aku pun mengambil keputusan untuk buat blog ni selepas membaca blog 2 orang member aku, maryam dan yuyun. Walaupun korang obses kat aku ni tapi korang gak la sumber inspirasi aku....haha...

Plus, sementara aku masih menanam anggur ni,
baik aku buat blog kan? ada gak faedah...rugi je aku beli broadband kalau asyik facebooking je..hahaha...at least aku leh share ape-ape je kat blog aku ni...before ni, penah gak aku rasa nak buat blog tapi busy lak.. dah free macam ni, why not aku buat blog...Atleast aku rasa bangga la sikit aku dah ade blog.hahaha...


Kepada anda semua, jadilah follower kat my blog, k... Welcome to my blog and thanks for viewing this blog.:: this is me, ruff ::



No comments:

Post a Comment