Powered By Blogger

Wednesday, April 21, 2010

:: kerinduan ::




rindunya nak g kelas balik...dulu masa masih study, ada gak rasa malas nak g kelas...sekarang bila dah abis study, baru terasa rindu nak pergi kelas balik..haish...aku bukannya malas sangat nak g kelas pun...aku suka pergi kelas sebenarnya...boleh cuci mata, boleh lepak-lepak, boleh gosip-gosip, boleh buli budak dalam kelas (aku bukan kaki buli, k)..hehehe..aku selalunya g kelas dengan si rosdi (tu pun kalau die tak ponteng & bangun awal)...kelas abis je, kite orang akan lepak kat kandang (gerai Puncak Perdana) sampai next class...

paling best g kelas masa awal-awal sem dan hujung-hujung sem...awal-awal sem best sebab boleh tengok aksi budak junior g kelas...ada yang skema...ade yang stylo...tapi yang penting, pergi je mana-mana, mesti die orang akan bagi salam kat para senior...hahaha...boleh la main-main mata time ni!

hujung-hujung sem pulak best sebab time tu la masa nak submit assignment & presentation..aku paling suka presentation..gambar kat bawah ni gambar masa kite orang baru je abis final presentation..ni lah presentation kite orang yang paling last sepanjang bergelar student kat UiTM.





kenangan yang paling best pulak masa sem 6.. tu lah masa yang paling stress untuk aku dan budak lain..mane tak nya, sem ni lah kite orang kena pergi praktikal, buat thesis, buat assignment, buat presentation and bla..bla..bla...sem ni jugak la kite orang bersekang mata selama 2 minggu lebih tak tido gara-gara nak buat thesis..hahaha..padan muka! sape suruh buat last minute...tapi takpe...berbaloi gak sebab dapat gred yang membanggakan untuk thesis aku tu..hehehe...port kite orang lepak bersekang mata kat Mcdonald section 2 tu....setiap malam mesti muka aku, yam, rosdi, yap dan sewaktu dengannya ada kat situ...trimas la untuk Mcd sebab sponsor elektrik & internet free kat kite orang..hahahaha...

*serius, aku rindu nak pergi kelas lagi.!!!!!*

No comments:

Post a Comment