Powered By Blogger

Tuesday, April 20, 2010

:: NEON ::


tadi aku belek-belek la site brand pakaian yang aku suka..bila aku bukak je page TOPMAN, a new trend la pulak! Apa yang buat aku rasa so SUPRISE, kali ni TOPMA
N kuarkan trend yang aku rasa aku dah pakai dulu sebelum die orang! hahaha...Sekarang, NEON menjadi trend! pengaruh street fashion dan gabungan vintage bersama bright kaler menjadi trend untuk NEON...pergh..nasib baik la before aku balik ke bintulu hari tu, aku sempat la beli beberapa helai baju TOPMAN yang bright kaler...korang leh g terus ke site TOPMAN (www.topman.com) untuk lihat style ni...

tapi, aku rasa kalau korang nak ikut style ni, boleh je...korang cari la baju yang very bright kaler then suai padan kan dengan skinny jeans lusuh atau mana-mana seluar kaler grey! takkan lah korang takde jeans lusuh, kan...bukak
almari korang tu..cari dan pakai balik jeans korang yang dah lusuh tu...kalau jeans korang bukan jenis yang skinny, amik je gunting and potong je...jadilah seluar pendek...bahagian bawah yang korang potong td, korang lipat je....dah jadi seluar yang super duper HOT!....hahaha...untuk aksesori, korang leh la pakai beanie kaler gray, hitam or puteh...bagi yang ade kasut kaler bright like kaler hijau muda, oren, merah menyala, sekarang masa untuk kasut anda untuk bergaya! bagi yang takde kasut kaler macam tu, beli je flip flop kaler puteh, oren atau merah...flip flop murah je kot kalau nak compare dengan kasut....hehe...ape yang aku bagi tahu kat korang ni just basic bagi yang nak ikut trend NEON ni....bagi yang banyak idea, korang leh pikir sendiri macam mane nak bergaya NEON based on basic yang aku bagi tahu tu,k....aku tahu trend ni sebab before TOPMAN kuarkan trend ni, aku dah pakai dulu trend ni...tengok profile picture aku kat tepi tu! tulah trend NEON! tepok tangan utk aku! yay!

*p/s : jangan habiskan duit untuk ikut trend...pakai la ape yang ade dan suai padankan je yer ..yang penting, CONFIDENT...kalau x confident, pakai ape pun nampak buruk..haha..

6 comments:

  1. Totally agree with this post haha.

    Errr.. Hi! :)

    ReplyDelete
  2. thanks...
    hi back!
    jadilah my follower!

    ReplyDelete
  3. I've linked your blog to mine! I love ur style of writing, senang baca haha

    ReplyDelete
  4. thanks amir for ur support! appreciate it! =)
    tunggang langgang je blog ni..haish..

    ReplyDelete
  5. No prob :)
    Eh ok je, awal2 lagi kan. Keep it simple, banyak2 application ke apa nanti serabut hehe

    ReplyDelete
  6. tu la psl...kang serabut, readers malas nak baca lak..huhu

    ReplyDelete